Connect with us

Cătălin Drulă îi șantajează pe bucureșteni: Dacă nu ies eu primar, cred că nu veți circula până la Aeroport în următorii opt ani cu metroul

Cătălin Drulă, candidatul USR la Primăria Capitalei, a transformat metroul spre Aeroportul Otopeni într-o armă de campanie. Într-un interviu recent, acesta a declarat că „dacă nu iese primar”, bucureștenii nu vor circula cu metroul până la aeroport în următorii opt ani, sugerând că dezvoltarea unei infrastructuri strategice depinde de propria sa carieră politică.

Mesajul este unul de șantaj politic transparent: ori Drulă primar, ori proiect întârziat încă un deceniu. În loc să vină cu soluții asumate, candidatul USR încearcă să pună presiune pe alegători și pe guvern, prezentându-se ca singurul om capabil să ducă la capăt magistrala M6.

Ironia este că Drulă nu contestă importanța proiectului, ci finanțarea: el susține că „Guvernul nu are resursele” pentru a termina linia spre Otopeni, deși Metrorex și Ministerul Transporturilor lucrează deja pe șantier, iar termenele oficiale indică oricum întârzieri de maxim doi, trei ani. Ceva obișnuit pentru un proiect de o asemenea amploare.

În loc de un discurs responsabil, în care un fost ministru al Transporturilor explică realist ce se poate face, Drulă joacă rolul salvatorului unic: dacă preia el Primăria, promite că va „lua metroul” și îl va integra cu STB, ba chiar că va găsi un miliard de euro în plus la bugetul Capitalei. Dacă nu, bucureștenii sunt avertizați că pot uita de metrou la Otopeni pentru următorii opt ani.

Această retorică ridică o întrebare simplă: este metroul spre aeroport un proiect public, al statului român, sau o monedă de șantaj în campania lui Cătălin Drulă?

În loc să clarifice calendarul, să discute transparent cu Metrorex, Ministerul Transporturilor și Comisia Europeană, liderul USR preferă să transmită electoratului un mesaj cinic: viitorul unei magistrale de metrou depinde nu de instituții și de continuitatea proiectelor, ci de un singur om și de scorul său într-o campanie electorală. Practic, un escroc politic cu pretenții de edil la Capitală.

Pentru bucureștenii blocați zilnic pe DN1 și pentru toți cei care așteaptă de ani de zile metroul spre Otopeni, astfel de declarații nu sunt „viziune”, ci pur și simplu presiune politică. Iar dacă proiectul va continua să întârzie, Drulă nu va putea să dea vina la nesfârșit doar pe alții: astăzi, chiar el le spune oamenilor că fără el la Primărie nu vor vedea metroul spre aeroport încă opt ani.

Facebook