Propagandă LGBT în sate din România, într-un proiect pentru „copii trans” finanțat de Kaufland și implementat de Accept și FDSC
Propaganda LGBT vizează copiii din mediul rural din România, în cadrul unui proiect finanțat de Kaufland și implementat de Asociația Accept și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC).
Proiectul este derulat până în primăvara anului viitor și se adresează „adolescenților trans și queer” din comunități urbane mici și zone rurale.
Finanțarea de peste 132.000 de lei este asigurată de Kaufland România, în cadrul campaniei „În stare de bine”.
Proiectul vizează adolescenți cu vârste între 13 și 19 ani. Activitățile vizează, printre altele, o tabără și o serie de ateliere online axate pe teme practice, cum ar fi drepturile, sănătatea și „tranziția” în siguranță.
Implementarea proiectului va avea loc ]n următoarea arie de desfășurare:
Argeș – Curtea de Argeș, Costești, Mioveni și sate din zona Bascov și Mărăcineni;Bacău – Onești, Moinești și sate din zona Nicolae Bălcescu și Letea Veche;Brașov – Făgăraș, Săcele, Rupea și sate din zona Bran–Moeciu;Cluj – Câmpia Turzii, Gherla, Huedin și sate din zona Apahida și Gilău;Iași – Târgu Frumos, Pașcani, Podu Iloaiei și sate din zona Holboca, Miroslava, Răducăneni;Prahova – Vălenii de Munte, Câmpina, Mizil, Urlați și sate din zona Blejoi și Bucov.Foto: Accept