Sute de panouri cu Nicușor Dan au împânzit întreaga țară. Campania de promovare „România onestă” costă peste 200.000 de euro
![](https://patriotnews.ro/wp-content/uploads/2025/02/nicusor-dan.jpeg)
Primarul Capitalei, Nicușor Dan, este primul candidat la alegerile prezidențiale din luna mai care a lansat o campanie de promovare, costul pentru 356 de panouri, distribuite în întreaga țară, fiind de peste 200.000 de euro, dezvăluie Snoop.ro.
Panourile cu Nicușor Dan și mesajul „România onestă” au fost instalate la începutul lunii februarie, fiind primul prezidențiabil care a demarat o campanie outdoor la nivel național.
Campania de promovare a candidatului Nicușor Dan se derulează între 1 februarie și 3 aprilie 2025, iar valoarea totală a contractului, potrivit echipei primarului, este de 210.616 euro cu toate taxele incluse. El a precizat că plățile se vor face după 30 sau 45 de zile de la instalarea panourilor.
„Bugetul include închirierea spațiilor, producție, decorare, taxă locală de publicitate și TVA”, se precizează în răspunsul pentru Snoop.ro.
Edilul afirmase, sâmbătă, în cadrul unui eveniment de campanie, că suma o va plăti din donațiile pe care le strânge pe site-ul său.
Nicușor Dan a obținut din donații, până pe 12 februarie, peste 600.000 de lei (circa 120.000 de euro). Obiectivul declarat este să adune trei milioane de lei până la 1 martie 2025.
Până în seara zilei de 12 februarie, cea mai mare donație aparține unei persoane care nu a dorit să-și prezinte identitatea și este de 24.900 de lei. În total, au donat peste 1.800 de persoane. Fiecare donație este însoțită de actul de identitate al donatorului, dar acesta poate decide să rămână anonim.
Cele mai multe sunt în București, 113. Există patru județe fără. În total, sunt 356 de panouri în toată țara.
![](https://patriotnews.ro/wp-content/uploads/2024/07/logo_patriot_small.png)