Ascensiunea lui Daniel David, strâns legată de finalizarea programului de anulare a identității naționale prin intermediul școlii

Profesorul Constantin Toader, cunoscut profesor de istorie, coautor al curriculumului de istorie pentru clasele VII – XII în perioada 1997 – 1998, afirmă că ascensiunea fulminantă a lui Daniel David este legată de finalizarea procesului de „anulare a identității naționale”, prin intermediul școlii.
Specialistul constată, într-un articol recent din Contemporanul, că deși în America și în lume, doctrina soroșistă se îndreaptă spre final, în România, această viziune rezistă.
Mai mult decât atât, nu numai că rezistă, dar a ajuns în fruntea Ministerului Educației, în persoana lui Daniel David.
„Alinierea planetelor prin relevarea scopului USAID – CIA – Soros, furtul tezaurului dacic dintr-un hambar din fundul Olandei, acolo unde fusese aruncat de diplomația culturală a doamnei Raluca Turcan, la care s-a adăugat terapia de șoc inițiată de ministrul Daniel David pentru eradicarea identității naționale și a culturii generale din școala românească, au dus la o trezire a multor dascăli din somnul ideologic indus de reformatorii – impostori din ultimele decenii.
Ignorând pericolul semnalat de doamna Turcan, că te poți culca sănătos și trezi mort, după ce românii au plecat la drum cu o școală bine rânduită, ei s-au trezit în plin dezastru identitar și cultural după decenii de reformă progresistă.
Lansat în anii 1998-1999, programul anulării identității naționale a fost aplicat pas cu pas, fără să trezească mari suspiciuni și dezbateri, inițiativele contestatare, altfel extrem de puține, fiind sortite eșecului, o forță teribilă, invizibilă, protejând cu un adevărat câmp de forță noua versiune a Experimentului Pitești pusă în operă de binomul USAID – Open Society”, a scris prof. Toader.
„Din perspectiva dezvăluirilor legate de USAID, ascensiunea fulminantă a domnului David poate avea o legătură cu finalizarea programului Soros de mankurtizare și deculturalizare a românilor prin intermediul școlii publice a statului național român.
Deși în America soroșismul este muribund, la noi se pare că lupta continuă, vorba lui Castro, clasa politică dovedind că este defazată și tributară sindromului soldatului japonez. Oricum, lovitura academicianului David a avut darul să spargă niște bule de confort ideologic, să trezească din amorțeală și iluzii pe mulți români.
Nu vom fi niciodată îndeajuns de recunoscători acestui activist woke kamikaze, prin sacrificiul căruia am ajuns să înțelegem realitatea deconstrucției sistematice a școlii clasice, pentru a face loc școlii identităților fluide și a amneziei identitare. Cele mai negre presimțiri de acum câteva decenii în legătură cu soarta Istoriei în școală s-au materializat de o manieră înfricoșătoare[1], fiind obligat să asist la transformarea rapidă a școlii publice într-un instrument al culturii anularii, într-o adevărată școală confesională woke, într-un spațiu al mankurtizării și al îndoctrinării”, continuă specialistul.
Profesorul Toader îl acuză pe Daniel David că urmărește să transmită mesajul că românii sunt un popor fără istorie și fără importanță.
„Dovedind un analfabetism pedagogic consolidat, domnul David nu realizează că prin eliminarea istoriei naționale din școală se transmite tinerilor mesajul jalnic că românii sunt un popor fără istorie, fără identitate, iar trecutul lor nu are importanță și nu merită să fie studiat! Nici autorii proiectelor nu sunt mai breji, reducerea drastică a numărului de ore demonstrând că nu au avut în vedere valorile, finalitățile educației, că nu pricep faptul că valorile majore regăsite în domeniile de cunoaștere și acțiune umană, în disciplinele școlare, trebuie să se regăsească și în planurile cadru. Ceea ce se consideră important, se transpune, sub formă de discipline de studiu, în școală!”, a tunat domnia sa.
Profesorul cere retragerea planurilor cadru propuse de Daniel David și deplânge faptul că până și SRI a intrat în jocul woke.
„Prin marea defrișare a disciplinelor fundamentale de la liceu se va continua și amplifica deznaționalizarea și deculturalizarea noilor generații, se va ajunge la dezlănțuirea unei noi apocalipse a analfabetismului funcțional, exact într-o perioadă de crize fuzionate și războaie, România urmând să fie demolată identitar și cultural, proiectele în cauză reprezentând un grav atentat la identitatea si securitatea națională. Aceste proiecte ne arată nu numai o ignorare a eșecului reformei, ci și o criză a răspunderii pentru generarea analfabetismului funcțional, alienării tehnologice și identitare printr-un curriculum disfuncțional și ideologizat.
Este stupefiant să vezi cum sunt promovate planuri-cadru aberante cu argumente frizând ridicolul. Tot ciudat este să observi că și SRI-ul are programe de reeducare ideologică în școli, prin cursuri de genul „Prevenirea radicalizării și a extremismului violent (sic!) în sistemul de învățământ preuniversitar – PREVISIO”!
Am ajuns în situația în care, de la Academia Română la profesorii de la catedră, toată lumea caută să-i explice ministrului David de ce sunt importante disciplinele identitare și de ce nu trebuie eliminate din școala publică.
Totuși, cum este posibil ca un membru al Academiei Române să nu cunoască sau să nu înțeleagă Statutul instituției, scopul celui mai important for științific al țării?
Cum poți fi universitar, rector, înalt demnitar al statului român și să ignori Constituția, ori să nu înțelegi prevederile ei, chiar dacă poți să le citești?
Oare marele reformator terapeut de renume planetar nu are habar de istorie și geografie, ori să nu fi înțeles chiar nimic din studierea prevederilor Constituției?
Spre exemplu, patriotismul reprezintă o valoare, a cărei promovare este obligatorie pentru statul român, după cum arată Constituția la art. 4.2, în timp ce la articolul 54.1 se spune clar că „Fidelitatea faţă de ţară este sacră”. Se pare însă că este prea târziu pentru organizarea unui curs de alfabetizare constituțională rapidă a domnului ministru și autorilor proiectelor, chiar dacă fonduri s-ar găsi prin PNRR, așa cum se găsesc cu ușurință pentru formarea omului nou, progresist, cu o conștiință sexual-ecologistă avansată.
Când disciplinele identitare sunt eradicate din planurile-cadru pentru liceu, când proiectele ministrului David și ale echipelor de colhoznici curriculari sunt unanim și aspru criticate, ele intrând în categoria junk, aceste proiecte ar trebui retrase de urgență.
Apoi, urmând minunatul model american și sugestiile lui Kash Patel, instituția reformei fără sfârșit ar trebui închisă pentru a face loc Muzeului Deșcolarizării României, iar funcționarii, cu excepția femeilor de serviciu și a portarilor, să fie trimiși spre ocupații utile și accesibile talentelor dovedite, cum ar fi păzitul oilor și creșterea rațelor, în timp ce domnul ministru ar trebui să-și prezinte demisia de onoare, fericit că a prins vremurile noastre, nu pe cele ale Japoniei medievale, unde ar fi fost obligat, după o astfel de ispravă, să-și facă seppuku pentru a-și recăpăta onoarea.
Poate că a venit timpul revoluției adevărului și a răspunderii, iar a nu mai trăi în minciuna bulei ideologice Soros să reprezinte imperativul absolut al acestui moment”, a concluzionat specialistul.
