Connect with us

Ludovic Orban susține că Georgescu e finanțat de ruși: Nu exclud!

Ludovic Orban a lansat o serie de acuzații grave la adresa campaniei electorale a candidatului Călin Georgescu, susținând că aceasta ar putea fi finanțată din surse obscure, inclusiv externe, scrie Mediafax.

Declarațiile au fost făcute în cadrul unei intervenții televizate la Antena 1, unde fostul premier a exprimat suspiciuni legate de modul în care Georgescu a obținut o expunere masivă pe rețelele sociale.

Orban a declarat că specialiști apropiați de el au estimat o investiție de 10 milioane de euro în campania electorală a lui Georgescu pe TikTok, subliniind că „o astfel de campanie nu poate fi gratuită”.

„Minte când spune că nu a cheltuit niciun ban. În campania asta s-au băgat milioane și milioane de euro,” a spus liderul politic.

El a atras atenția asupra utilizării unor strategii sofisticate, precum rețelele de conturi false coordonate prin Telegram, și asupra influenței algoritmilor platformelor sociale

„Rețeaua Telegram este folosită de ruși, iar TikTok-ul este controlat de chinezi. Este o construcție bine pregătită, iar această manipulare masivă trebuie investigată ulterior,” a adăugat Orban.

Legat de declarațiile publice ale lui Georgescu, Orban a evidențiat o serie de afirmații controversate care, în opinia sa, arată o aliniere ideologică cu Vladimir Putin. „El a spus că NATO este o organizație slabă, că nu avem nevoie de ea, că ne apără Dumnezeu. Aceste declarații sunt cunoscute, chiar dacă acum încearcă să le nege,” a punctat Orban.

Fostul premier a subliniat că, deși Georgescu se declară antisistem, cariera sa demonstrează contrariul, amintind funcțiile publice și politice pe care le-a deținut, inclusiv asocierea cu partidul AUR.

„Nu poate să zică că este antisistem. A fost susținut de AUR, a fost propus prim-ministru și președinte de onoare al partidului,” a spus Orban.

În final, Orban a făcut apel la vigilență, avertizând asupra efectelor manipulării și presiunii sociale exercitate asupra alegătorilor prin rețelele sociale.

„Este o campanie care apelează la frică și frustrări. Oamenii trebuie să vadă clar ce propune fiecare candidat și să nu se lase manipulați,” a concluzionat el.

Facebook