Zeci de mii de euro pentru un nou logo al Aeroportului Iași. Costel Alexe: Arată fabulos! Internauții: Seamănă cu viermele sârmă
Aeroportul Iași și-a prezentat, la sfârșitul săptămânii trecute, noua identitate vizuală, respectiv un logo pentru realizarea căruia autoritățile locale au plătit peste 30.000 de euro.
În timp ce autoritățile se declară nu doar mulțumite, ci chiar încântate de noua identitate vizuală, internauții sunt mai degrabă contrariați și nemulțumiți de noul logo.
„Aeroportul Iasi are o nouă identitate vizuală si un nou logo. Un terminal nou, un aeroport nou, un brand nou. Noua identitate este fabuloasă”, a declarat, prin intermediul unui mesaj video, Costel Alexe, președintele Consiliului Județean Iași.
Totuși, noul logo a declanșat numeroase controverse. Potrivit presei locale, ieșenii s-au declarat nemulțumiți de noul logo al Aeroportului Internațional din Iași.
Iată o parte dintre comentarii:
„Iașul merită mult mai mult decât un asemenea amatorism. Seamănă mai mult a viermele sârmă”.„Sunt niște piese de domino care se prăbușesc una după alta. Foarte potrivit pentru un loc de unde decolează avioane”.„Fix la aeroport mă duce cu gândul mâzgăleala asta. Bătaie de joc pe bani publici!”„Nu pot înțelege ce vor să transmită. Sigla asta ar trebui să aibă și o traducere. Un logo ar trebui să transmită ceva, acesta nu transmite nimic”, sunt doar o parte dintre comentariile internauților.
Romeo Vatră, directorul Aeroportului: Noul logo reprezintă un Iași care își ia zborul!
Romeo Vatră, directorul Aeroportului Internațional Iași, a explicat că nu s-a mai dorit Palatul Culturii în noua identitate vizuală, fiindcă este deja un clișeu.
„Am explicat tuturor celor cu care am stat de vorbă că nu mai vrem să vedem avioane în noua identitate vizuală. Nu mai vrem să vedem Palatul Culturii. Ne este foarte drag Palatul Culturii, dar este un clișeu, a devenit un clișeu. Aeroportul Iași nu este doar al Iașului, Aeroportul Iași este un aeroport cu anvergură, să spunem, transfrontalieră. Identitatea aeroportului nu înseamnă doar un logo și un slogan, care, evident, transmit un mesaj, iar mesajul trebuie să fie unul puternic.
Identitatea aeroportului înseamnă o asumare atât a modului în care și angajații se ocupă de pasageri, a modului în care tratăm companiile aeriene, a modului în care ne tratăm partenerii. E un lucru mult mai complex. Am fost ce reprezintă pentru noi noul logo și nu știu dacă v-ați dat seama, pentru noi, noul logo reprezintă un Iași care zboară, care își ia zborul”, a transmis Romeo Vatră, directorul Aeroportului Internațional Iași.