Cele mai proaste companii aeriene: Wizz Air (44%) s-a clasat pe ultimul loc pentru al doilea an consecutiv, fiind urmată de Ryanair, Iberia și Vueling
Publicația britanică Which? a stabilit care sunt cele mai slabe companii în ceea ce privește satisfacția clienților. Cercetarea a fost realizată anul trecut. Mii de clienți britanici au fost rugați să dea note pentru serviciile oferite de companiile aeriene, potrivit Sky News.
Cercetarea a fost efectuată de publicația britanică Which? în octombrie anul trecut și a vizat peste 10.000 de zboruri. Clienților li s-a cerut să acorde note plecând de la calitatea serviciilor până la probabilitatea de a recomanda o companie altor clienți. Unii reprezentanți ai companiilor au contestat rezultatele.
„Nu considerăm că constatările acestui raport sunt reprezentative sau metodologia folosită ca fiind transparentă. Doar 124 de pasageri Wizz Air au fost chestionați, în timp ce Which? a vorbit cu câteva mii de persoane care zburaseră cu unii dintre concurenții noștri”, a declarat Marion Geoffroy, directorul general în Marea Britanie al Wizz Air
Cele mai slabe rezultate în clasamentul zborurilor pe distanțe lungi au obținut Lufthansa, Air Canada, American Airlines și British Airways.
Wizz Air (44%) s-a clasat pe ultimul loc pentru zborurile pe distanțe scurte pentru al doilea an consecutiv, compania fiind urmată de Ryanair, Iberia și Vueling, anunță Sky News.
La polul opus, cea mai bună companie aeriană pentru zboruri pe distanță lungă a fost Singapore Airlines, iar pentru cursele scurte Jet2.com.